TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading: Ivan Vyskočil - Nedivadlo Ivana Vyskočila

10/09/2016

ZigZag

když zavřou ptáčka do klece, která je menší než on sám, zalepí mu zobáček lepidlem, aby nemohl zpívat a budou s ním točit dokola, bude to tak správně? bude ptáček šťastný? 

a co když jsi ptáček a zároveň ten, kdo ptáčka do klece dal?

že to bude jako vždycky, že přijedu a začnu žít jinde a s lehkostí fouknutí, co necítíš, bude moje jméno znít zase trochu jinak a budu moct mít jinou identitu. tady mě nikdo neviděl vyrůstat a tady nevím, čí ruce patřily jakému tělu.

zastávka v Glastonbury. jedno z nejmagičtějších míst na světě. každá kytara tam byla rozbitá, jenže já na ni stejně umim hrát jen jako na harfu... tak nějak. nestihla jsem se s nikým ze ZigZagu ani rozloučit, ale to je jedno, já se stejně vrátím.

Elektra v okně, tisíc stupňů za bristolským sklem.

když mi dáš jeviště, dám ti i to, co nemám.
piu piu

1 comment:

***