TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading: co mi přijde pod ruku

30/11/2014

c h l o r o f o r m



přesně před dvěma lety fotila Iv na analog Virgin Suicides téma. Všechny fotky jí pak při vyvolávání nakrásno osvítili a vše, co zbylo, je to, co Misha jen tak fotila na můj foťák.

Zrovna tyhle postelo-fotky mi připomínají tématiku filmu Sleeping Beauty od Julie Leigh. Proto chloroform jako nadpis. Film je o spící prostitutce. ,,Chloroformem napuštěný kapesník je tradičním nástrojem určeným k omámení oběti ve filmech 80. let jako Knight Rider nebo King Kong". díky, Wiki

A tohle je jako kombinace všeho pod rouškou šestnáctileté nevinnosti.

6 comments:

  1. bejt zpěvák nějaký emoindienevimjaký kapely, už tě mám na obalu cd <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jezdili bychom spolu v karavanu a já bych potají nenáviděla všechny tvoje hezký fanynky.

      Delete
  2. Úžasné fotky, opravdu mi dost připomínají Sleeping beauty :)

    ReplyDelete
  3. ten druhy koment to dokonale vystihol :)

    ReplyDelete
  4. je to hrozne pekny. jak sem na tu prvni fotku koukala, vzpomnela jsem si na:
    i. sleeping bjuty!!! tema barvickama a atmoskou.
    ii. romanticky francouzsky malby.

    ReplyDelete

***