TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

19/10/2014

a thing|a think


Autumn sadness therapy

chci mít co nejméně fyzických věcí. nenechat se pohltit konzumem, obecnou představou že nový je dobrý a hodně je skutečně hodně. uvědomuju si, které věci vlastním já a které vlastní mě (těch druhých je samozřejmě mnohem větší procento). 
|
Neuskutečnila jsem třistapadesátdva věcí, všechen čas jsem věnovala porovnáváním se (s ostatními, ne se sebou. to není dobrý.)
|
Kompletně se zbavit studu.

Píšu sem, abych už ostatním nemusela vyrývat díru do hlavy 
vším analyzováním
definováním 
situací, lidí 
vším. 
Moc tenká hranice mezi kritikou cizích životů. To taky není dobrý.
**

8 comments:

  1. uplne
    do
    ko
    na


    článok. skvele, len sa mi potvrdzuje ze tvoj blog je pre mna akymsi prapodivny balzam na dusu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balzám na duši, to je tak hezké, děkuju :)

      Delete
  2. Snažím se o to samé, ale nejde mi to. Fakt ne. Hodně štěstí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A proč?
      To je spíš uvědomnění, ulehčení bytí. Nedovedu si představit, co je na tom těžkého :)

      Delete
  3. honey, vždyť ty se nebojíš ničeho, přece

    <3

    ReplyDelete
  4. Při běžném projíždění blogísků zahlcených články 'wishlist' *zavřít* 'Co jsem si dnes koupila' *zavřít* mi padl do oka tento článek. A já smekám a tleskám a všemožně projevuji obdiv.
    Slyšela jsi o jakémsi Diogénovi? Zajímavý chlapík, tvrdil téměř to samé.

    ReplyDelete

***