TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

23/08/2014

What happens in England, stays in England.

Netuším, jak se začíná a ještě jsem nezjistila, jak se končí. Všechno se prostě.. stalo.
Díky PePe.

,,Jaký je tvůj plán?"(nebo tak nějak zněla ta otázka, nechci nikoho citovat když vím, jak si někdo přikládá důležitost kombinaci slov a následném znění věty. třeba já.)
Shit. Já nevím. Můj jediný plán byl vynořit se z ponorky a to se mi povedlo tak rychle, že moje první opravdová vzpomínka začíná flaškou padající do Temže.





V podstatě neustále jsme se ztrácely na neuvěřitelná místa a... jo, našly jsme Jubilee street. Jen úplně nevím, o které z nich to vlastně Nick zpívá, protože těch nápisů bylo do londýnských chodníků vryto asi milion sto padesát tisíc.

Nejradši mám na Londýně skrytá, trošku nebezpečná místa (bez turistů, hlavně bez turistů!). Sem, na Whitechapel, jsem se vrátila ztratit ještě čtyřikrát.

6 comments:

  1. londyn je hrozne chaotickej, centrum me desi a casti bez turistu miluju

    ReplyDelete
  2. Ztrácení se v Londýně a objevování uliček bez turistů je nejlepší!

    ReplyDelete
  3. turisti kazia čaro všetkých miest. ...sme na tom s láskou k davom a turistom rovnako ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou turisti a turisti. Jsou tu ti, kteří přišli prožít, dýchat, pochopit město... a ti, co se přišli vyfotit s Big Benem.

      Delete
  4. Dokonalé fotky a pro mne navíc plné nostalgie (jj, Anglie je TOP!)

    ReplyDelete

***