TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading: co mi přijde pod ruku

15/05/2014

there

Když mě přestalo bavit žít, změnila jsem systém. A pak znovu a pak zase.

Notes:
Je ok když je mi hebrlbsk let a netuším, jestli to co dělám má budoucnost, dokud něco dělám
Je ok, když mi bude třicet a (same rules)... i guess.

Tahle cukrárna je divná, to mi na ní chutnalo asi nejvíc. Trochu se mi lepí jazyk na patro z toho slova cukr, ale líbil se mi ten sedmdesátkovo-LA vzhled a o to víc mě pak překvapilo, že je to uvnitř stylizované trochu prvorepublikově. Mají tam dorty z pravý šlehačky a prodávají tam Sněhurku, šlehačkový dort potažený růžovým marcipánem... až doteď jsem si myslela, že přestal existovat když mi bylo deset.


Pamatujete, co jsem psala o Modern Love? Kromě toho všeho jsem k nim nenašla žádný vršek, který by ladil, tak jsem musela jít v podprsence. S hlavou vztyčenou, Bowieho nová China Girl... a v podprsence.

Poslední dobou poznávám tolik zajímavých lidí, nějakým způsobem mě jejich existence uklidnila(prostě jenom to, že jsou). Jakmile přestanu být línej srab, objeví se nejmíň jeden, není to krása?

4 comments:

  1. Ten exteriér cukrárny na mě působí spíš tak nějak komunisticky, každopádně ne nutně ve špatném smyslu, vypadá to docela zajímavě. A tobě to moc sluší, hlavně na poslední fotce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. komunisticky, to přesně jsem řekla taky, když jsem ji popisovala kamarádce :D interiér je ovšem.. och. Jdi se tam podívat :)

      Delete
  2. A náhodou takéto miesta majú inú atmosféru. Mám rada navonok podivné miesta, lebo mi prinesú úplne iný zážitok..:)

    ReplyDelete
  3. hrozne ti to slusi na tech fotkach

    ReplyDelete

***