TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading: co mi přijde pod ruku

04/03/2014

The pain of growth

(Mým posláním v životě je sebrat LSD člověku, co vymyslel barvy na panelácích a všechny je nechat přetřít.)

REMEMBER YOURSELF AS A LITTLE GIRL, SHE IS COUNTING ON YOU TO PROTECT HER.

... bylo mi asi šest, když jsem na hřišti ukazovala svýmu prvnímu klukovi kalhotky. Bylo mi asi deset, když jsem tady poblíž zakopala poklad. Přesně tady jsem v osmý třídě jedla s nejlepším kamarádem gumový žížaly, co vypadaly jako náš angličtinář. Ach, vzpomínky. 


7 comments:

  1. máš nejlepší poslání v životě a musíš ho splnit, pro dobro nás všech!
    a ta druhá fotka je nejlepší z nejlepších!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si myslím! Ale přemýšlela jsem, že bych začala s něčím menším, jako zavedení zdravých baget do školních automatů.
      A děkuju, původně tu ani neměla být, rozmyslela jsem se na poslední chvíli :D

      Delete
  2. Oh tie paneláky, ja to tiež moc nemusím, ale minulý rok čo tu boli fínky na výmene, tak ony povedali, že nám ich závidia a že je to tu krajšie ako u nich, lebo u nich majú 'paneláky' všetky max, dve farby v celom meste a že nuda :D takže je to len o uhle pohľadu zas no..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dřív byl naproti mému panelák, co byl starorůžový po stranách, a mně se strašně moc líbil. teď vypadá jako špatně podkládaný žluto-zelený lego.
      a přesně o tom mluvím - minimalismus, hezky jedna barva, nejlépe po stranách. O kolik hezčí by byl svět! Já bych radši nechala tu nudu než nehezký a nefotogenický cosi :)

      Delete
  3. doufám, že mi taky někdy ukážeš kalhotky a nebo se mnou budeš jíst žížalya usměj se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale notak, ty už jsi je nejednou viděla! mám i důkaz http://instagram.com/p/jukaYAHOaP/
      s tebou si dám znovu cokoli kdykoli ♥

      Delete

***