TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

30/12/2013

In a dream I was a Werewolf - our video for TheFabStains

To ráno někdo všude rozlil mlíko, a to se pomalu vypařilo v hustou mlhu.

Točily jsme s Mishou v nekřesťanskou hodinu (mám za to, že o víkendu se má vstávat nejdřív v deset) super-amateur video pro FabStains. Jen tak. Mezi oblečením, které jsme měly nafotit pro etsy shop Stains (některé fotky TADY, TADY a TADY)  jsem si zamilovala jedny šaty, které jsem chtěla před posláním zpátky do USA ještě nějak využít a v tu dobu jsem měla velkou slabost pro Cocorosie.

Tady je Werewolf.

6 comments:

  1. Dost dobrý!:) Hrozně mě s Mishou bavíte:)

    ReplyDelete
  2. aaa - ten song! a scény so slnkom sú krásne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah a Misha byla z těch scén nešťastná, že se to moc třese :D ale když jsme to ve dvě noci stříhaly, zdálo se nám to perfektní. A ještě pořád se mi to vlastně líbí, tak whatever :)
      a děkujeme!

      Delete
  3. kto by už nemal slabosť pre cocorosie

    ReplyDelete
  4. ta hudba a super vlasy :) a aj strih videa :)

    ReplyDelete

***