TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

21/11/2013

aaaaaaand it's green

 (konečky. nadpis je o konečcích vlasů)

Umím hodinu povídat o tom, co chci, co plánuju dělat a kolik mě toho napadá, a pak si jít lehnout a jít spát. Už jsem říkala, jak moc jsem nervózní protože se bojím toho, že nezvládnu ani polovinu z toho, co bych chtěla dělat, protože toho po sobě asi chci moc?

Od Jessi mi přišla mi velká krabice plná věcí, jejichž většinu bych si nejradši nechala (jako třeba overal, co jsou skoro dupačky - třpytí se.), ale bohužel je budu muset poslat zpět Jessi (i ten overal. ach.) k prodeji. Všechny fotky budou na fabstains, až zjistím, jak to vlastně funguje, protože - The Fabulous Stains - stránka, na které jsme všichni jako jedna velká celosvětová rodina (patnáct členů, od USA přes Německo až sem) - se přesunulo na nové místo

2 comments:

  1. me gustan mucho tus fotos ;) me encanta tu blog

    ReplyDelete
  2. Hoj, ty vlasy jsou super - co je to prosimte za barvu? Shanim neco, co chytne vyrazne i na tmavy vlasy, diky :)

    ReplyDelete

***