TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

22/09/2013

The big book right next to Bible and Harry Potter

Pořád dokola jsem si pokládala otázku, proč to vlastně dělám. A tak mi došlo, že všechno co chci, je vyprávět děj filmu, co se odehrává. Podle skutečných událostí. Jako bych si prohlížela scény z nejdelšího filmu a zároveň někomu předčítala knížku. Bude se jmenovat Velká kniha vedle Bible a Harryho Pottera.

(moje měřítka jsou fakt tak daleko od reality, že dál už to snad nejde)

Ne všichni potřebují jednu šablonu k dělání tý samý věci.
Děkuju Edyemu a Martynovi za nejlepší fotky a skvělý odpoledne.

9 comments:

  1. film/knihu s takým názvom by som si mile rada pozrela/prečítala :)

    ReplyDelete
  2. prosim si o jednu kopii knihy, dekuji pekne! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anna&blackshirt girl: a když se to moje dílo bude vážně jmenovat takhle, to bude teprve něco

      Delete
  3. Říkal sem si, že to hodíš aji na svůj blog, tak jsem to nekomentoval u EM. Je to skvělý! :)
    Škoda, že nám taky nevyšlo nějaký focení, když jsem byl v čr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo, E&M s foťákem prostě umí :)
      a ty taky! fakt škoda

      Delete
    2. Nojo, já nacvakám milion snímků a pár z nich se musí na základě pravděpodobnosti podařit, že jo.. :)
      No moc toho nenafotíme, když máme k dispozici jen komentáře pod blogem.. :D Teď budu jezdívat do čr častěji, takže až se o tom zase zmíním na blogu, koukej mě kontaktovat - mail, případně FB mám na portfoliu, :)

      Delete
  4. ta chodiaca je to die for!
    a textu nerozumiem, ale to je asi dobre. len sa potvrdzuje ze tajomny zavoj je pre ludi intriguing :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jednodušeji :D :vždycky jsem měla pocit, že se při psaní článků musím držet určitých osnov, takový tý šablony, i když mě to dost omezovalo. To, co tam píšu, je moje představa o tom, jak by to mělo vypadat teď :)

      Delete

***