TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

16/08/2013

Lekce

Mojí nejoblíbenější činností je rozebírat lidské myšlenky a pocity. Tímhle podrobným pitváním se toho dá hodně naučit, protože každý všechno vnímá jinak, každý má jinou představu o těch samých věcech a každý má strach z něčeho jiného. Zkrátka, od chvíle, kdy začnete vnímat to, že takovym tim rozebíráním těch napohled zbytečných věcí nezaplácáváte čas, ale že se učíte a že si seřazujete myšlenky, od té chvíle se začnete posouvat dál.
Ten týden v Paříži mi toho dal spoustu, ale tohle bylo asi nejdůležitější.

5 comments:

  1. To je super... :)
    Rád rozebírám vlastní myšlenky, snažím se dohrabat se k původnímu podnětu a stejně tak to dělám u ostatních. Člověk se pak přestane například nesmyslně rozčilovat nad "hloupostí" a "špatností" jiných, protože si najde/vymyslí důvod, proč ta daná osoba dělala, jak dělala.
    Svět je pak takovej fajn, takovej klidnější a zároveň propracovanější.
    Baví mě stát jen tak u dveří obchodů a pozorovat lidi a podle jejich vzhledu a nákupů tipovat jejich povahy, problémy, starosti, potřeby, rodinné příslušníky atd.

    ReplyDelete
  2. rozebírat pocity/myšlenky/whatever je podle mě jedna z nejlepších činností. Hlavně třeba když někam jedu a představuješ si ty jejich příběhy a tak..to mám ráda :)

    ReplyDelete
  3. já když lidi pitvám, tak mi z nich hrábne. občas si přeju, abych nad nima tolik nepřemejšlela. jenže ono je to těžký a moc mi to nejde.

    ReplyDelete
  4. to hej, ale niekedy je vyslovene pre mna lepsie ked sa niektorymi pocitmi a myslienkami nezaoberam. nemyslim, ze vsetky pocity a myslienky by sa mali rozpitvavat. jeden aby si na koniec potom hodil slucku :O :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. to asi protože některý pocity a myšlenky jsou opravdu zbytečné, taky si myslím, že není nutný zaobírat se každou blbostí a ani jsem to tak nemyslela :)
      nemusí to hned být depresivní, aby to bylo důležitý

      Delete

***