TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Franz Kafka: Amerika

06/08/2013

Mám radost, protože jsem zjistila, že bonboniéra co jsem dostala k narozeninám, má druhé patro.

Teď ta důležitější část. Ve čtvrtek jedu do Paříže. Bude to můj první na-mojí-zodpovědnost pobyt a s mým orientačním smyslem, který jsem zdědila po máti a tak vůbec budu jenom doufat, že nás hned první den neunesou z bytu a neprodají obchodu s bílým masem jako v Taken. Bude to celý divný a nový a konečně si snad koupim Depeche plakát za euro v tý úžasný máme-všechno uličce.

Hezký zbytek dne, tohle vzniklo, když jsem nemohla spát.

13 comments:

  1. uži si paríž, ja som tým mestom nebola tak uchvátená ako ostatní :) ale odniesla som si odtiaľ plagát nirvany hah

    ReplyDelete
    Replies
    1. já si stejně myslím, že to nikdy není ani tak o městu, jako o tom, s kým tam jsi. Každý město může být hezký když si odtamtud odvezeš hezký vzpomínky.
      Ale možná to bude taky tím, že jsem před první návštěvou Paříž přímo nesnášela..:)

      Delete
  2. ha, ta prvni veta, kamaradka v Anglii, taky dostala bonbonieru a kdyz ji sla vyhodit, tak prave zjistila, ze ma take druhe patro. asi jeji nejstastnejsi chvile za cely pobyt.
    uzij si to v Parizi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to měla štěstí, takhle těsně před katastrofou zjistit, že nic ještě není ztraceno :D já svojí krabici chtěla odsoudit k zániku když došly všechny marcipánový bonbony a ty ostatní už se nedaly jíst. Po dvou dnech jsem ji otevřela a všimla si díry na odendání patra! ach

      a děkuju vám, bude to supr určitě :)

      Delete
  3. tak si to pořádně užij a foť, ať to pak můžeme částečně prožít s tebou :)

    ReplyDelete
  4. Já jsem si Paříž užila moc a jak to píšeš k prvnímu komentáři, záleží na tom s kým. Já byla s mamkou (která měla kupodivu dobrou a utrácející náladu ahahah) takže jsem si odvezla supr vzpomínky (A začínající košilovou obsesi). (A taky člověka potěší fakt, že byl Louvre zadarmo... :D)
    Docela ti závidím i to supr bonbonierový překvápko. Mě se tohle nikdy nestalo a vzhledem k tý zatracený dědičnosti asi nikdy nestane... To je totiž tak, že s tátou se vždycky díváme jestli ta zatracená bonboniera má hergot druhý patro, hned po otevření... -__-" :3

    ReplyDelete
  5. Kde je možný v paříži najít máme-všechno ulici prosím? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. už si to nepamatuju, jeli jsme tam autem :( vypadalo to tam takhle: http://2.bp.blogspot.com/-yCTyd600wCE/T1fEIsGYJUI/AAAAAAAAAgk/ENJUfAJaL4Y/s1600/v.jpg , byl tam vintage shop, obchůdek s plakáty s early Madonnou a dalšími skvosty za euro a hned za tim něco jako luxusní vietnamská tržniče :D (ok, to ,,luxusní" jsem si možná trochu přibarvila).
      Ale plánuju tam jít i tentokrát, tak si zapíšu ulici a dám ti vědět :)

      Delete
  6. me encanta ;) un efecto original

    ReplyDelete
  7. No někteří (Já) se umějí ztratit už na Ruzyni.... to zvládneš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já se umim ztratit i cestou domů, ale naštěstí jsem přežila :)

      Delete

***