TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

19/07/2013

Yes, I AM A STALKER

Dělám si srandu (trochu). Ale..

Vždycky jsem nesnášela Instagram. Těch pár co jsem viděla vypadalo úplně stejně - taková ta klasika jako: nohy ve vaně s hashtagem relax nebo hele co jsem právě snědla. To jsem se zařekla, že si nikdy nikdy nebudu zakládat instagram a říkala jsem mu roztomile ,,shitstagram"

A pak jsem náhodou objevila Sashu. Teď už mi to tam připomínalo Tumblr s tou výhodou, že se sem postují jenom vlastní fotky, tak jsem se proklikávala k dalším a dalším supr lidem a ukládat si je do záložek bylo přece jenom trochu nepraktický. Potřebovala jsem nějakou praktičtější stalkovací metodu. Nejdřív jsem si říkala, že si založim tajný účet, ale.. kašlu na to.
A dokonce tam dávám fotky. Jde to se mnou z kopce.

A ocením tip na kohokoli, koho stojí za to stalkovat.

10 comments:

  1. ja podle me stalkuju vic lidi nez vetsina normalnich instagramovejch uzivatelu! :D
    a duvod, proc ho nemam, je jednoduchej - mam zaplnenou pamet v mobilu! (jako pardon, ale proc ta aplikace musi byt tak velka, hm??)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aspoň vím, že insta-stalk není věc až tak neobvyklá :D
      to je škoda, že ho nemáš, něco si smaž a založ si ho prosim! jsi jediná, komu tam budu tolerovat jídlo

      Delete
  2. ja to volám instashit :D ale keď raz sa ulakomím konečne aj ja na nejaký smartfón (už dlhú dobu odolávam), tak to bude asi prvá aplikácia, ktorú si zadovážim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. instashit, taky supr :D
      nekupuj si smrtfon, je to zlo. Já ho mám jenom proto, že se mi můj rozbil, jinak bych se klidně vrátila k technice na začátku roku 2000, kdy všichni měli véčka a nikdo si v metru místo knížky nesjížděl facebook.
      Teď každou hodinu kontroluju, jestli mi někdo neosrdíčkoval fotku na instagramu nebo nenapsal na facebook.

      Delete
  3. taky jsem ho nesnasela. obcas tam neco hodim, a uz te followickuju.ja su terezka,lol!

    ReplyDelete
  4. ja mám starý telefón a neskutočne mi to vyhovuje a fakt ma vytáčajú niektorí moji kamaráti, ktorí v spoločnosti sú nonstop cez telefon na FB či na insta, či kdekoľvek :)
    a tak si môžem čítať knihu a stalkovať ľudí na uliciach z kaviarne a načúvať do cudzích rozhovorov

    ReplyDelete
    Replies
    1. 90% mých kamarádů tohle dělá a nechápou, proč si všude tahám knížky... :)
      přijde mi o ničem jít si s někým někam sednout a strávit zbytek večera na iphonu

      Delete
  5. jupí, teď můžu sledovat víc já tebe!:D
    a jako správný stalker píšu tenhle komentář samozřejmě anonymně

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, je jenom pět možností toho, kdo jsi, nějaká indicie? (mám náladu na hádanky :D)

      Delete

***