TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

10/07/2013

Dear Diary, my teen-angst bullshit now has a body count


Miluju tématický party, Halloween a všechno, kde je nějaký dress code. Mám ráda celý den cítit atmosféru toho filmu a mmm... připadat si jako ta postava (už od šestý třídy mám problém s uctíváním a napodobováním filmových charakterů, nejvíc jsem to asi odnesla s Hermionou a Matildou z Leona). Donutila jsem Mishu k Heathers day, protože Winona od osmdesátek po devadesátky je moje další filmová láska.

Tu noc ke mě přišel úplně cizí kluk, řekl, že studuje psychologii a že si myslí, že jsem smutná a chtěl vědět proč. Už si ani nepamatuju, kolikrát se mě na to někdo cizí zeptal. Asi mám permanentní super-depressed výraz.

5 comments:

  1. Ta druhá fotka je super, hlavně ty dveře.
    Mě se taky občas lidi ptají proč jsem smutná a ať se usměju. Ale já jsem pak ještě víc smutnější.

    ReplyDelete
  2. To máme stejný s tím výrazem... Nespavost, přepracovanost..., vypadám čímdál starší a jedinou změnou ve smutném výrazu je výraz unavený, nebo rozzuřený.... když ono je to usmívání tak namáhavé...

    ReplyDelete
  3. :D dobrý no, s tím klukem. :D Myslím, že to byl spíš pokus tě sbalit :D
    Jinak taky miluju tematický párty!

    ReplyDelete
  4. i really like your way to post and you're mood!

    ReplyDelete

***