TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

26/07/2013

Reach out and touch Dave

V pondělí mi bylo sladkých neřeknukolik a následovaly tři dny ještě sladší (v podstatě) nonstop oslavy.

Hned v úterý jsem šla na koncert Depeche Mode. Nevím, jestli je to normální, ale od té doby nedělám nic než že sleduju filmy, rozhovory a jejich záznamy z koncertů... teď taky. Ale lepší se to, alespoň už nechodím po bytě a nekřičím ,,Daaaave" jako den potom. Všechno co teď chci je vrátit do osmdesátek a vzít si Davea.

Před týdnem jsem byla na Nauce o snech v letním kině. Michel Gondry je génius a kromě toho mají jeho filmy vždycky nejhezčí názvy. Tohle fotila Misha chvilku před tím.

8 comments:

  1. náuka o snech je jeden z mojich najobľúbenejších filmov :)
    a v neposlednom rade musím podotknúť, že máš skvelú postavu

    ReplyDelete
    Replies
    1. podle mě má i lepší filmy, ale byl super :)
      a děkuju, to je ta druhá série fotek se zataženym břichem ;)

      Delete
  2. Depeche <3 Pred pár dňami som bola na jednej party kde ich často púšťali, úplne chápem tvoju závislosť na nich :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a nebyla to ta Depeche afterparty v Sasazu? :)

      Delete
  3. Já byla taky na koncertě! Letošní můj 8. koncert Depeche mode and I just can't get enough! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. all i ever wanteeeeeed is Dave in my arms

      Delete
  4. ooo, ten film uz dlhsie idem kukat! tak teraz uz musim :)
    a Depeeeees!! ja som zase na Martinka <3 Ale Dave je proste sex boh!

    ReplyDelete
  5. Tvoj blog som našla úplnou náhodou, ale som z neho unesená.. Naozaj jeden z najlepších aký som kedy čítala, taký spontánny a pritom duchaplný :-)

    ReplyDelete

***