TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Franz Kafka: Amerika

03/07/2013

Modern Love

Moje hlava mi proti mé vůli pokaždé zpracovává myšlenku, jestli to není trochu moc. Vždycky. Mám v hlavě dalšího kritizujícího rodiče. 
Screw it.
Potřebovala jsem už konečně něco, co bude do světa křičet ,,BOWIE'S LOVER".
ať žije Topshop výprodej
(je pod nimi vidět úplně každý proužek látky navíc a když se najím, vypadám těhotně, takže asi budu muset chodit naostro a celý den nic nejíst. a taky sklouzávají dolů)(stejně je hodlám nosit)

19 comments:

  1. Přesně to si taky řikám a vždycky "ty jo a co když to uvidí máma, co by na to řekla" ale to bych pak asi nemohla dělat nic. Ty kalhoty jsou dobrý! já bych na ně asi neměla odvahu ale jsou! :)

    ReplyDelete
  2. podľa ich môžeš nosiť presne tak, ako vidno na fotke :D

    ReplyDelete
  3. odvaha :) ale inspirativna odvaha :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. :)
      ještě před týdnem jsme doma měli sbírku motýlů.
      prodáno nějakýmu sběrateli
      a přitom bych dala nevímco za to, abych měla zeď jako v Sedmikráskách

      Delete
  5. tak to já bych neměla odvahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. není to bungee jumping, jsou to jenom kalhoty :D nepotřebuješ mít hned odvahu na to, aby sis na sebe vzala něco, co u nás není moc obvyklý.

      Delete
  6. Jak trochu moc... Uplně tak akorát! .D seš nejvíc bowie's lover a moc ti slušej.

    ReplyDelete
  7. jsou top, a slevy v topshopu taky, haha!)
    + miluju tvy clanky

    ReplyDelete
  8. boží boží boží! vždyť co? kdo zjistí že seš naostro? a když jo, komu to bude vadit? :D .. ale chápu ten rodičovský hlásek v hlavě (jsou jako big brother, který tě pořád vidí, jako ten čertík a andílek..jeden říká 'běž do toho' a druhý 'opovaž se!'..ale když si člověk za čertíka dosadí -jako v tvém případě- bowieho, tak už to nevypadá tak hrozivě) .. ugh, nějak jsem se rozepsala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bowieho nebo Prince, ještě jsem se nerozhodla :D

      Delete
  9. ten popis gati som si uzila! :D bol super vtipny!

    ReplyDelete
  10. hah bože uplna pravda!
    :D
    ale tak za tak malinko som ich tam ani ja nemohla nechat

    ReplyDelete
    Replies
    1. !:D
      já si říkala, že je to Kaa styl

      Delete
  11. Mazec, jak se mi z tý fotky uplně rozklížily panenky. :D Pecka prostě, máš hustý fotky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D když si nasadíš 3D brýle, budeš to vidět trojrozměrně... určitě

      Delete
  12. Také se mi hned vybavily Sedmikrásky, krásně bys zapadla do moderního zpracování. n_n

    ReplyDelete

***