TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

14/06/2013

Aquapaqua

Nikdy neřeknu to, co jsem chtěla říct. Vždycky se to zformuluje a zmutuje to do něčeho, co ve výsledku vůbec nezní tak, jak to mělo znít. Chci říct šunka a řeknu salám.

Jo a u moře bylo teplo.

Měla bych se naučit psát delší věty. A delší odstavce.
Nebo aspoň napsat všechno tak, aby to znělo stejně hezky jako to, co mám v hlavě.

(vážně by mě zajímalo, co je na druhé fotce, protože to vypadá jako malba, ale zároveň jsem si jistá, že by to nikdo od nás takhle dobře nenamaloval.)

23 comments:

  1. haaaaaaaa, presne to samy se mi deje taky! PORAD!!

    a ta prvni fotka je super.

    ReplyDelete
  2. ty plavky jsou kouzelné.. a s tím, že nedokážeš říkat věci tak jak ti zní v hlavě, s tím se naprosto ztotožňuji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. miluju je, nejvíc kouzelná jsou na nich vykrojená záda vzadu a vzhledem k tomu, že jsou po kamarádčině mámě (=zadarmo), tak jsou 100% retro :D

      Delete
    2. tak nám ukaž ty záda! mrk mrk

      Delete
    3. Magdalén: haha :D bohužel je nemám na žádné fotce

      Delete
  3. souhlasim se vsim a posilam srdicko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaký posílám srdíčko, vidět tě chci! ♥

      Delete
  4. ty jsi strašně super áááá! a ta druhá otka je taková, magická :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. že! ty světla :)
      moc děkuju

      Delete
  5. krásné plavky! máš úžasnou postavu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. po jídle co tam bylo mám dvakrát takovou, ale děkuju :D <3

      Delete
  6. very very very nice pics!

    GialloDiNylon

    giallodinylon.blogspot.it

    ReplyDelete
  7. odkud máš ten klobouk, prosíím?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten je z Chorvatska, konkrétně z obchůdku v Pule, ale tam si pro něj asi nepojedeš :D V Česku je dost těžké sehnat přijatelný klobouk :/

      Delete
  8. Nice!
    http://mypinkandglitter.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. moje tvoje najobľúbenejšie fotky

    ReplyDelete
  10. jak já se těšim k móři letos.. uuuu

    ReplyDelete
  11. GREAT! Na poslední fotce mi přijdeš úplně jako nějaký přízrak:)

    ReplyDelete
  12. Super fotky,hlavně ta úprava. Rozhodně nejsou tuctové:)

    ReplyDelete

***