TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

21/05/2013

Coffee with Sophie


Nebyla tam sice žádná Sophie, ale vždycky jsem se tak chtěla jmenovat a navíc se to rýmuje.
Ve skutečnosti to bylo kafe s Mishou, ale zrovna jsme mluvily o tom, že by se měla jmenovat Violet, z čistě osobních důvodů.

Aaaaanyway, strašně jsem chtěla takový ty velký náušnice, jako měla Edie Sedgwick, jenom jsem neměla...um, koule na tak velký, tak jsem slepila dohromady pár věcí a weheeeee, jsou na světě a já mám radost
Aaaaanyway nr.2, přečtěte si Staříka, který vylezl z okna a zmizel.

První část fotek: Vell the adult

12 comments:

  1. Me encantan estas fotos ;)

    ReplyDelete
  2. beautiful photos and post:)

    LiLLy

    giallodinylon.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Stařík který vylezl z okna a zmizel zní jako kniha mýho života!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mně třeba tenhle druh ,,žiješ jenom jednou, tak si dělej co chceš" knih naučil přemýšlet úplně jinak, podle mě by něco na tenhle způsob mělo být zařazeno do povinný četby, bylo by pak míň sebevražd :D)

      Delete
    2. ten nápad se mi líbí! .D ))

      Delete
  4. meno Sophie k tebe pasuje a fotky majú super atmosféru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. že, taky si myslim, že by mi pasovalo :)

      Delete
  5. jo! tak takovýhle fotky mě baví.

    ReplyDelete
  6. hezke prostredi, ta prvni fotka, libi holka, zidle a tapeta.
    na druhe fotce se mi libi no, fotka... bohuzel ji chybi k dokonalosti nejaka nedokonalost. vidim tu umyslnou symetrii, ale chtelo by to... nevim, neco nekam posunout... proste to boda do meho pocitu, ze neco je spatne.. kazdopadne me Tvuj blok bavi a uz jej mam v RSS natrvalo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ,,k dokonalosti nějaká nedokonalost", to je hezký :D hodně se mi i mishe, která to fotila, teď líbí takové ty ,,srovnané fotky", jako je třeba tahle: http://25.media.tumblr.com/e364ef667c4955292e78b732d8976f10/tumblr_mm38t1s7Ex1qkmc7wo1_250.jpg nebo tahle http://24.media.tumblr.com/1dfda8bc75f22e567c78658718f1759d/tumblr_mmntjp1IuN1r9uk2wo1_250.jpg , to byla tak trochu inspirace :) ale chápu, že kdybych tam měla v ruce cigaretu, tak to možná vypadá líp.
      whatever, děkuju, že tě bavim :)

      Delete

***