TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

14/04/2013

You'd love to meet the Lady in Pink

source: deuxbricoleurs

,,The things you don't say - they're the things that weigh on you, they take a hold, wear you down, paralyse you. They take all the room you need for new ideas, and start rottin inside you. You're going to become a dump for old ideas and you'll start smellig if you don't talk."

Od Evy jsem dostala na rozloučenou jednu z nejhezčích a nejdivnějších knih. Oscar and the Lady in Pink si může klidně podat ruku s Alenkou.

3 comments:

  1. Tyjo, tuhle knihu jsem četla asi před dvěma lety ve francouzštině... ale moc mě nechytla. Vadilo mi, jak hraje na city, taková moc sentimentální.

    //už jsem při přečtení titulku myslela, že tě tu spatřím ve tvé růžové sukni :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale tak příjemně sentimentální, cíleně (asi i vzhledem k tomu, že je to knížka pro děti, ale stejně jako u Alenky je tam spoustu věcí, který budou platit vždycky, ať už je ti pět nebo padesát)

      Delete
  2. "The things you don't say - they're the things that weigh on you" ---> is over true!!!!!!!

    is very interesting your post!

    giallodinylon.blogspot.it

    LiLLy

    ReplyDelete

***