TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

13/03/2013

Dedicated to everyone who wonders if I'm writing about them. I am.


Pořád ještě chci fotky jako z Johnnyho ptáka. Tahle holka je pořád ještě moje favoritka.

Dnes přišla do Origami milá babička, taková ta, co si ráda povídá (hlasatelka v rádiu, obviously. Už od komunismu ). Prý vypadám úplně stejně, jako milenka jejího exmanžela.
Mám ráda lidi, co vám na poště/ve frontě v obchodu/kdekoli, poví tyhle příběhy.

18 comments:

  1. "Ta holka", ach! ty její fotografie jsou naprosto božské. Stejně jako ty tvoje, které jsou taky božské, ale jinak.
    Ažmocmluvímemělybychompřestat-paní jsou nepříjemná záležitost. Občas celkem vtipná.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak kdy. Já mám ráda všechny tyhle upovídané babičky, dokud nejsou vyloženě švihlé nebo, no.. nezavánějí. :)

      Delete
  2. uuu to je ťuťu) a johnnyho ptak-nejlepsi forever! <3

    ReplyDelete
  3. předpokládám, že je vám jasný, že "bird" tady neni ve smyslu pták? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je mi jasný, že ta fotografka to nemyslí takhle :) jenom už jsem si nějak navykla Mishe říkat: ,,Vyfoť to tak, ať je to jako z Johnnyho ptáka".

      Delete
  4. Proto je dobry pracovat v kavárně, lidi ti řeknou tolik věci jen u objednávání a placeni, ze to snad neni mozny :D
    Fotky bozi, ale to uz snad ani nemusím psát :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je super práce!
      jednou bych chtěla mít vlastní kavárničku, s promítáním filmů, literárními večery a podobně.

      Delete
  5. Johnny má nejlepšího ptáka;D

    ReplyDelete
  6. Nejsuprovější photos!

    ReplyDelete
  7. chtěla sem jít spát - teď se asi na několik hodin zaseknu u johnnyho ptáka děkuju! :D
    a tyhle vyprávěcí lidi mě bavěj :)

    ReplyDelete
  8. super fotky, ty od Johnyho taky, a pak že fotky s bordelem v pozadí jsou blbýý.

    ReplyDelete
  9. upovidane babicky sou nejlepsi! a zajimve fotky :)

    ReplyDelete
  10. Tak... tohle je... perfektní! :)
    Dnes jsem koupil novej objektiv, tak třeba zase v noci budu pokračovat v polonahých siluletách u okna. :D

    ReplyDelete
  11. džonyho vták je veľmi super!
    aj toto, oh a tá informácia od babičky ja neviem ved úplne vtipné!

    ReplyDelete
  12. musíme je jít spolu zase fotit!

    ReplyDelete

***