TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading: co mi přijde pod ruku

01/02/2013

All the time that fell away has been put back in place


Nepotřebuju jít na Liverpool university, nepotřebuju se stěhovat do Londýna, nepotřebuju hrát v divadle, nepotřebuju mít dobrý známky, spoustu oblečení a přátele.
Chci říct, bylo by fajn, kdybych tohle všechno měla, moc fajn, ale nepotřebuju to stejně tak, jako nikdo z vás nepotřebuje nic z toho, co chce a za čím si jde.

Ještě nejsem hipízačka, ale čtu knihu, po které je mi tak, jako mi ještě nikdy nebylo.
Chci dělat nesmysly

Je to fakt zvláštní, non-depressed Vell.

18 comments:

  1. Moc ti to sluší, nesmysly jsou fajn, plánování budoucnosti taktéž, i kdyz bez vetsiny věci se nakonec obejdem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. plány jsou fajn, upínání se na ně není fajn. takhle jsem to chtěla říct :)
      děkuju

      Delete
  2. Přesně. Poslední dobou si připadám, že mi ze všeho toho podrobného plánování a snění hrábne, takže nesmyslné nesmysly jsou příjemným zpestřením.
    Z posledních vyzkoušených doporučuju snídat gumové medvídky s lentilkama zalité mlékem... nošení barevně odlišných ponožek, nebo tančení kombinace valčíku s chachou (valčača) na Liverpool Street. Je to báječné. S chutí do toho! O:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lentilky jí po kilogramech a mlíko piju politrech, to nebude problém, ponožky mám za sebou. Ale valčaču si zatancujem, až budu v Anglii!

      Delete
    2. Jestli tady eště budu, why not.

      Delete
  3. ono, život si s nami tak či onak robí čo chce, také žiadne plánovanie, prežívanie, ale žitie

    ReplyDelete
  4. i really like this white-look.
    photos on your blog are weird. but the things i like the most are weird things. they are the most real and fascinating.

    maybec check out my blog:)
    http://mollymers.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. this is wonderful, thank you. I love being weird

      Delete
  5. bílá bělostná mě děsí. ale tu kabelku bych vzala na milost! je skvostná.
    myslim si,že každej potřebuje to,na co si počká. a proto si všechno pořizuju až po delší době čekání,abych věděla,že mi to za to stojí.

    ReplyDelete
  6. Co to je za knihu ?
    (Vypadáš úžasně.)

    ReplyDelete
  7. bily silonky - perfektniiii! jak se jmenuje ta knizka? asi ji potrebuju.. protoze ja vsechno z toho porad potrebuju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakub (děkuju moc btw!), Karolina: Čirá radost od Anthony de Mello. Vždycky jsem nesnášela takové ty příručky a návody, jak mít lepší práci, vztahy,život, blabla a cokoliv. Pořád je nemusím. Tahle se mi do ruky dostala náhodou a já zatím nestačím zírat, protože je to úplně něco jiného, než jsem myslela :) Google it

      Delete
  8. cela biela! super truper! <3
    no z tych veci co si vymenovala ja jedinu vec potrebujem a to ten Londyn. aj ked teraz na tym tak rozmyslam a radsej by som sla do Berlina :)

    ReplyDelete
  9. jééé, ty jsi kouzelně monochromatická!
    Life Could Be a Dream

    ReplyDelete

***