TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading: co mi přijde pod ruku

03/01/2013

Not blue velvet

Přijdu do školy a nikdo se mi nebude smát, že mám na sobě koberec.

... a že se oblíkám jako moje matka nebo babička (thanks, babe)

V tomhle mi moje základka chybí. Pořád si nemůžu zvyknout, že už nejsem ten školní podivín.

A teď. Kolik tváří vidíte na mých kolenech?
Přísahala jsem, že nikdy nebudu nosit tyhle legíny, stejně jako že nikdy nevezmu do ruky peroxid.

A pak jsem uviděla tenhle obrázek

A pak jsem uviděla Faye Dunaway jako Bonnie. Najednou miluju peroxid. V malých dávkách (zatím).

18 comments:

  1. Tváří? Kolik? :)

    No pan Rorschach by ze mě asi radost neměl, ale já vidím na pravé noze psa a na levé sovu... Ale snad mě omlouvá, že jsem barbarskej, barvoslepej, nekreativní chlap.

    No a protože málokdy komentuju blogy, které sleduju a už by se mi možná jindy nenaskytla příležitost, pro jistotu ti složím poklonu v tomto komentu. Píšeš originálně. A tím nemyslím ono klišovité "každý jsme originál".. ne, ty máš blízko Kulhánkovskému braku. A to oceňuju.

    Hezkej den, přeji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já vidím jednu na každé noze :D ale dobře, sova je tam taky

      Takhle velkou radost z komentáře jsem ještě neměla. Děkuju moc :)

      Delete
  2. ja som podivín svojim zmýšľaním a správaním a myslím, že mi to ostane do konca života

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je ten nejlepší druh podivínství :)

      Delete
  3. legíny jsou super :) odkud jsou?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ze slev v Nextu, prodávali je i v černé verzi :)

      Delete
  4. ty si taky originalny podivin. Kiezby takych ludi ako ty bolo viac.

    ReplyDelete
  5. ty jsi totiž suprová úplně celá) a peroxid je super!

    ReplyDelete
  6. Je to jiný, ale sakra skvělý.
    A ano, rozhodně si budeme dopisovat!

    ReplyDelete
  7. Pro mě jsi mikadová ikona zase ty;D

    ReplyDelete
  8. Nemohu se dívat na legíny, vidím tam jednu velmi děsivou tvář a pár dalších méně děsivých, pokud budeš mít jako dívka v katalogu, tak ti to myslím, bude neskutečně slušet :)

    ReplyDelete
  9. Nějak jsem zapomněla napsat slovo vlasy, takže oprava, pokud budeš mít vlasy jako dívka...

    ReplyDelete
  10. svet patrí bláznom predsa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.youtube.com/watch?v=bm7bC-6RaRc
      a blbcům

      Delete

***