TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Franz Kafka: Amerika

29/12/2012

Beloved bobbed characters

Největší sympatie jsem vždycky měla k filmovým postavám, kterým vlasy končily těsně pod bradou. A od té doby, co mám sama na hlavě mikádo, přerostla sympatie v lásku ke všem bobbed charakterům.
A tak někde uprostřed mého dětství nastal moment, kdy jsem od kladných hrdinů přešla k záporákům a už jsem u nich zůstala.

Jordana (Submarine)
nejradši mám tuhle scénu. 
Jordana je pro mě spolu s Mathildou čítankovou představou toho, co se mikádo ve filmech snaží vyjádřit. Celý charakter a příběh postavy.

Velma Kelly (Chicago)
Swinging 20's, bobbed boom.
Sylvia (In Time)
Příběh Bonnie a Clydea musíte milovat už z očividných důvodů a Sylvie je Bonnie v novodobém obalu.
V podpatcích a s pistolí v ruce.
? (Paris, Texas)
Natassja Kinski. Všechno, co o ní vím, je jméno herečky. 
Paris, Texas jsem neviděla, našla jsem ho teď na Rookiemag. Ale blond bob, fluffy svetr a osmdesátky? Tuhle postavu budu mít ráda, i kdyby si kousala nehty.

9 comments:

  1. Sylvia z In time :O Áno like, tam mala Amanda perfektné vlasy podľa mňa :)

    ReplyDelete
  2. Jordana a Mathilda vedú aj u mňa a miestami sa v nich tak vidím

    ReplyDelete
  3. Jmenuje se Jane a jeji poradna filmova chvile prijde az ke konci, ale vyplati se podivat na celej film. Je to sice docela dost smutny, ale je to Wim Wenders = skvele natoceny se skvelou hudbou! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tebe se stává csfd :D
      děkuju moc, byla jsem k tomu filmu trochu skeptická (odradily mě první minuty filmu, kde se nic nedělo a teď toho lituju). Ale vzhledem k tomu, kolik filmů už jsem viděla na tvoje doporučení a všechny se mi líbily, podívám se na to :)
      btw, o Wim Wendersovi jsem ještě neslyšela, trochu si ho proklepnu :)

      Delete
  4. Zbožňuju Submarine. A Jordana je zajímavej člověk a někdy si přeji, abych byla víc jako ona..

    ReplyDelete
  5. In Time je skvělý film:)

    ReplyDelete
  6. mikáda milujem, rovnako ako jordanu,, chicago a améliu. och. musím si to zas pozrieť :D všetko!

    ReplyDelete

***