TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Franz Kafka: Amerika

07/10/2012

On the comet


Seznam filmů, které chci vidět, se mi prodloužil na dvojnásobek po návštěvě tohohle muzea. Tam si sami připadáte jako ve filmu.
Do té doby jsem viděla jenom jeden film Karla Zemana, někdy na základce. Byla to Cesta do pravěku, a vůbec se mi to nelíbilo. Všechno bylo špatně - efekty, herci, příběh. Kdybych věděla, jak těžké bylo tehdy tyhle efekty vymyslet, asi bych tolik nemektala.
(Misha tu natočila její zatím nejlepšívideo, najdete ho TADY)

4 comments:

  1. mne sa take veci tiez kedysi nepacili, ale odkedy studujem animaciu tak viem, kolko je za tym driny a cenim si to :-)

    ReplyDelete
  2. Já v tom vyrostla. Karel Zeman je tátův nejoblíbenější tvůrce takže třeba Na kometě jsem viděla snad 15x a když jsem se začala zajímat o fotografii, táta mě do Zemana vtahoval víc, abych se poučila skrz jeho efekty..

    ReplyDelete
  3. ta edie u mishy na ty 60's party ses ty? jestli jo tak ses nejlepsi na svete

    ReplyDelete

***