TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

21/09/2012

those and the others

Mathilda
Jak moc (a na jak dlouho?) dokáže filmový charakter pokřivit můj charakter.
Když jsem šla do první třídy, vázala jsem si stuhu do vlasů, protože mi připomínala Matildu.
Pak bylo dlouhé období plné Nabokova, Lynche, bílých Conversek a miniaturních délek sukní - Lolita.
A teď mi zpropadený Léon motá hlavu a dělá mi v ní ještě větší nepořádek.
 PS: Děkuju Mishe za lízátko a taky za to, že je.

6 comments:

  1. já matildu miluju! (a tvoje stranky taky)..pro me byla inspiraci Leslie z filmu Most do zeme therabithia a podle ni jsem se ve svych 12ti letech lechala ostrihat..a pak jsem menila styl vlasu podle ruznych zpevacek, herecek - emma roberts, taylor momsen..este ze ted uz si vlasy delam podle sebe..

    ReplyDelete
  2. tieto fotky som už videla, ale páčia sa mi takže som ich musela opäť rozkliknúť :)
    hlavne tá druhá je moja favoritka.
    a všimla som si, že máš tiež rada Rosu z pixieyou, ja ju zbožňujem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju! ta první u mishy není, tu jsem dala jenom sem právě proto, aby nebyla na dvou místech najednou, to by byla nuda :)

      a Rosu mám moc ráda :)

      Delete
  3. aww you're such a cutie!

    http://tthephotosonmywall.blogspot.fi/

    ReplyDelete

***