TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading: co mi přijde pod ruku

11/08/2012

budu si muset promluvit s babičkou
někde má něco jako vchod do Narnie, pořád nachází spoustu oblčení. Většinou je po mámě, z devadesátých.
ale spíš je to tím, že se všechno schovalo,  a nachází se to popořadě až teď. Ale čemu chci radši věřit - tomu, že máme doma hromadu nepotřebných věcí, nebo že je někde kouzelná skříňka plná oblečení?

a tak jsem našla tohle tyhle fotoalbumy. Našla jsem svou Utopii ve skříni s léky.

8 comments:

  1. to aj ja u babky vždy nájdem kopu oblečenia vždy keď tam dojdem:D

    www.leavall.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. dokonalost:) miluju fotoalba!:))

    ReplyDelete
  3. ta kocka! moja baabina vsetky stare veci vyhodila :'(

    ReplyDelete
  4. to fotoalbum s kočičkama se mi líbí...hodně hipster!

    ReplyDelete
    Replies
    1. takže můj ,,děda" byl hipster ještě když to nebylo cool

      Delete
  5. keď tak pozerám aký štýl obliekania a tak presadzuješ to kľudne môžeš prísť k nám a vyhrabem ti veľa takých to vecí po mojej mamke (ktorá mala takúto chudučkú postavu ako ty) :D niečo z tých rokov :) hah

    ReplyDelete

***