TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

29/04/2012

Let me die here

Když si přečtete něco z Rookiemag, automaticky se obléknete barevně. Fakt.

Připadám si nemotorně a divně když mi někdo řekne, že si mě chce vyfotit. Dívám se někam před sebe a připadám si jako idiot, nebo tancuju na místě a hlavně se snažím nesmát, protože to pak vypadá, že se pošklebuju. Musim si pamatovat, že se nemám tvářit přirozeně, protože moje rty vypadají jako koňské pysky.
Vůbec nejsem sebekritická.
Zdravim a děkuju E&M
Zbytek tady

21 comments:

  1. si supr, ja se vubec nerada fotim..tvarim se jak kreten dycky

    ReplyDelete
  2. Víš co jsi krásná, tak nekecej:D Já nesnáším focení, vždycky nevím jak se tvářit, abych vypadala co nejlíp:D

    ReplyDelete
  3. vypadas super, ta prostredni je strasne vyborna)))
    a odkud mas kalhoty prosimte?
    G.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalhoty jsou ze Zary za 800, koupila jsem si je někdy v zimě, takže už tam nejspíš nebudou. což je škoda, protože bych je ráda měla asi tak ve všech barvách :)
      a děkuju moc

      Delete
    2. skoda, takovy uz docela dlouho hledam
      a s tim rookiemagazinem to mame stejne haha)

      Delete
  4. taky se nerada fotim.proto se fotim.

    ReplyDelete
  5. ale ne, to já se fotim ráda a sebevědomí mám v pořádku, ale při pózování ostatním si připadám divně.
    o to tu šlo, ale děkuju :)

    ReplyDelete
  6. nohavice su neskutocne a parka este lepsia,odkial ju mas? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to ze sekáče za patnáct korun a říkám tomu plášť (Edye z emlovelife.blogspot.com tomu říkal kápě), protože si nejsem moc jistá co to je (parka to kvůli materiálu určitě nebude :D)

      Delete
  7. jsi nejrozkošnější a já jsem tě fotila nejradši!

    ReplyDelete
  8. krásná!
    /a víš co? když mě někdo fotí, připadám si úplně stejně./

    ReplyDelete
  9. povedene fotky


    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Totalllll!
    A vlasy takto! joo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. už nikdy víc! připadala jsem si jako idiot s čelem až do nebe.

      Delete
  11. ten plast je najviac ...ale aj cele superske !

    ReplyDelete

***