TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

16/04/2012

bastards

Když jsem na sobě měla černé silonky poprvé, nosila jsem je se svěšenou hlavou a slzou v oku, protože černé silonky byla věc nenormální. Tehdy jsme šli se školou na stejnou divadelní hru, na které jsem byla ve čtvrtek. Od té doby jsem černých silonek vystřídala milion a nosím je skoro pořád. Na protest.
Mili Heller napsala, že z třídních otloukánků vyrůstají postavy do románů. Mili Heller je můj hrdina.

13 comments:

  1. na tie "kruté" časy by som zabudla.
    myslím, že s Mili budu viacerí suhlasiť)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na všechny jsem zapomněla, jakmile naposledy zazvonilo. ale nějak mi nešlo koukat na Hráče a nevzpomenout si na silonkovou historii :)

      Delete
  2. Silonky nenosím takřka vůbec, ale když už, tak jedině černé nebo ty černé á la kabaret. Ty rádoby pleťové jsou jako takové ty stahovací punčochy. Lol...

    ReplyDelete
  3. ty seš tak rozkošná..
    silonky nosim často, černý nejvíc, dělaj dobrý nohy:D
    a mili je bezva!

    ReplyDelete
  4. A já k Mili přidávám ještě Tebe ! Jsi úchvatná !

    ReplyDelete
  5. bez černých silonek by to nešlo! nevím, jestli jsou normální nebo nenormální, ale milujem je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsou normální, moji bývalí spolužáci jsou ale trochu za zenitem.

      Delete
  6. cierne silonky su zaklad..mne vzdy oci zaplacu,ked na nejakych najdem dierku, prepaleninu od cigarety.. a pod. pre istotu ich mam v zasobe asi milion .. a vsteky rovnake :DD

    ReplyDelete
  7. Bože, právě mi pro tebe 7x zatlouklo srdce. Sedmička je totiž pohádkově románové číslo.

    ReplyDelete
  8. krásne fotky, a máš dokonalé vlasy!

    http://vol-hirondelle.blogspot.com/

    ReplyDelete

***