TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading: co mi přijde pod ruku

07/03/2012

things ang thinks

S Mishou máme vlastní přibarvenou realitu a hromadu, hromadu plánů.

Five dollar shake. Chci na chlup stejnej shake jako byl v Pulp Fiction.
Víkend v Paříži. Žádný památky, proč taky. Chceme dva dny žít v Paříži. Budeme asi bydlet v levnym motelu s hadicí místo sprchy, pojedeme s kufrem, kterej bude z poloviny zahrnovat jídlo, který na konci stejně nahradí hromada, hromada oblečení ze sekáče, který jsem nestihla za mou minulou pařížskou návštěvu pořádně vykoupit -  dobrou čtvrthodinu jsem nemohla odejít od tohohle psa. Na letenku už mám nastřádanou celou dvacku.
A někdy, až z nebe budou pršet tisícovky, pojedeme do LA za touhle panenkou:
fotka z Jessi Jae Joplin and The Ruckus official video - The Thrill

7 comments:

  1. Jo, taky bych si přála na chlup stejnej shake a taky aby naproti mě seděl na chlup stejnej John Travolta. :D

    ReplyDelete
  2. miluju travoltu a pulp fiction.

    ReplyDelete
  3. Kristina, TH.: shake a pulp ano, Travolta fuj:D snad prominete

    Kaa: snad zaprší. pak

    ReplyDelete
  4. Chci shake, hned.

    PS. S šetřením na letenku jsi na tom o dvacku líp. Já si za ni koupila zmrzlinu.

    ReplyDelete
  5. nějaký tip na Pařížský sekáč?:)

    ReplyDelete

***