TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

11/03/2012

Look what I made

Mám asi dvacet ramínek, ale určitě nemám jenom dvacet triček, sak, šatů a dalších věcí, co na ně patří. A proto nacházím moje věci na stojanech na kreslení, v krabicích, na krabicích ve skříni, často na židli - tam si to uklidim prostě proto, že jsem líná udělat si místo ve skříni mezi věcmi na dolní část těla (sukně, další sukně a kraťasy).
Pak jsem objevila Pinterest, tam jsem objevila tenhle návod a konečně jsem kolem sebe měla trochu prostor. Nahoře vidíte moje křivé výsledky, mám ze sebe radost. Jenom bych radila hledat si fotky, na kterých mají šťastlivci, co vám budou držet oblečení, dostatečně široká ramena :) Kdyby něco, víte kam máte psát.

13 comments:

  1. náádhera nádhera, už asi vím co budu dělat v nedělní podvečer!:D)

    ReplyDelete
  2. jezis! to je dobre! bavi ma to neskutocne moc!! mne by sa lubili asi aj hnusne gycove cirkevne postavy. vystrihnem si pannu Mariu,co bude drzat moje najsexy saty :))

    ReplyDelete
  3. héééj to je výborný! :D

    ReplyDelete
  4. Super napad!

    ************
    http://www.must-have-this.blogspot.com
    5 blogeriek na jednom blogu

    ReplyDelete

***