TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

28/02/2012

Učitelka mluví o autorských právech, já čtu Olivera Twista a tichým klepáním do klávesnice o tom podávám zprávu sem. V dlouhých mezerách mezi větami a ,,uuuuuum" mezi žblepty si stihnu otevřít blogger, poslouchat, přečíst odstavec Twista, ,,poslouchat" , otevřít facebook a napsat Štef že chci umřít a vtělit se do nový androgynní posedlosti. A čím víc se ukazatel času odchyluje od devítky, tím víc chci umřít. Bez ohledu na to, do čeho se reinkarnuju nebo jestli přijdu třeba do pekla.
Ukládám do konceptů.

Edit: Neumřela jsem. Redbull mě opatruje. Vypadám jako zombie. Momentálně mám pinterest a žízeň a dvě starý fotky.

10 comments:

  1. baví mě číst tvý myšlenky! a seš rozkošná..beztak ♥

    ReplyDelete
  2. saakra prace, vzdy kdyz te vidim chci uz mit trosku delsi vlasy!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mně se právě na tobě líbily nejvíc krátký blond :)

      Delete
  3. všichni chcem umřít
    miluju tvoje psaní a to jak vypadas jak Matylda !

    ReplyDelete
  4. Tyna, Misha, Vika: hah děkuju, škoda že mě psací nálada chytá jenom zřídka :)

    ReplyDelete
  5. follow you, mezi tunou tuctovej blogů zase jeden, kterej za to stojí, díky ti!

    Mandarina.

    http://bananaandmandarina.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. super blog! inak mám rovnaký kabát ;)

    www.leavall.blogspot.com

    ReplyDelete

***