TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

05/02/2012

Parasites

Čím víc povinností, tím víc si nepřipouštím, že tumblr a další internetová a blogová svinstva jsou vlastně parazit, který mi zkresluje představu o životě a přeplňuje složky v počítači. Všechno je tam hezčí a nothing hurts. Idealizuje. Což je bod k dobru.
A o pár těch parazitů se chci podělit.
,,Johnnyho pták" je pro mě druh umění. A pořád mě baví, něco víc, něco míň, ale obzvlášť mě zaujalo tohle.
Portiu jsem nedávno objevila na lookbooku. Vypadá jako jedna Barbie co jsem měla když jsem byla malá a působí tak příjemně divně. A její styl, achochich.
Tuhle fotku jsem našla kdysi dávnodávno na flickru Pauline a pořád se mi neokoukala

Tumblr (už nevím odkud). Poison for everyone na můj účet.

a konečně The Fabulous Stains. Největší zdroj inspirace.

13 comments:

  1. přesně tenhle set z johnnyho ptáka mám nejradši haha))
    B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já taky, spolu s touhle: http://www.johnnysbird.com/JB70.html :)

      Delete
    2. a nevíš co mají ti lidi společnýho? jakože jestli všichni fetujou nebo cokoli. nebo sou to náhodou všechno hubený a dobře divný lidi.

      Delete
    3. vzhledem k tomu, že ten kluknemá na vym blogu žádný údaje (kromě toho, že je z Anglie), tak netušim. ale taky by mě to zajímalo

      Delete
  2. Skvělé fotky! A Pauline je úžasná:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. paráda, dík za doporučení :)

    ReplyDelete
  4. johnnysbird je nejvíc kůl. zajímalo by mě jak se tam dostat .)

    ReplyDelete
  5. johnnyho ptáka zbožňuju... vždycky když se tam zaseknu mám chuť odstěhovat někam do squatu zhubnou 30kilo celá se potetovat a tvrdě fetovat...

    ReplyDelete
  6. Lucie: skvěle fotí hlavně :)
    bitches: no já hlavně nechápu, kde ty lidi bere?
    Alice: já taky.

    ReplyDelete
  7. So fucking great!!!!
    greets from Germany
    http://azucarbigarre.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Nice photos!! love it <3
    xoxo

    http://meriwild.blogspot.com/

    ReplyDelete

***