TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading: co mi přijde pod ruku

07/02/2012

Move, kittybitch

Šlohla jsem babičce (další) svetr. Chybí mi jenom batůžek a můžu se vrátit zpátky do pátý třídy.
Ten svetr je fajn, protože je tak o tři čísla vetší a můžu si pod něj dát další dva svetry a když jsem jedla v mekáči (fuj), alespoň jsem podle toho vypadala.
Nikdy jsem nepochopila, na co se slaví jmeniny. Nebýt tý krabice Toffifee, ani nevím, že je dneska mám. A nechci aby mi někdo přál. Můžete radši spočítat, kolik je na obrázku svetrokoček. 

26 comments:

  1. hrozně mi připomínáš kámošku a léta strávená s ní na intru, takže kdykoliv zavítám k tobě na blog, jsem plná nostalgie.. no, tak, co už..
    a všechno nejlepší, beztak=DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je hezký :)
      a děkuju teda no :D

      Delete
  2. super svetr!! Jsi proste nejkrasnejsi!!!! :)

    ReplyDelete
  3. tak ty seš verůnka, joo?:)
    seš krutá, ten svetr je super! a nejez v mekáči :P

    ReplyDelete
  4. děkuju vřele pěkně krásně moc za každý komentář :)

    Tyna: jsem bohužel.
    a když mě chutnají jejich hranolky :) jinak to tam taky moc nemusim

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale to máš pravdu, hranolky tam taky pozřu občas:)
      a náhodou je to hezký jméno, lepší než Kristýna;)

      Delete
  5. aaa to je nejlepšejší žjo!!!

    ReplyDelete
  6. ja ľúbim tvoje mierne neposlušné vlasy, a celé je to tak milo infantilné :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ony měly být zvlněné, ale nějak to nevydrželo a vypadám úplně stejně, jako když sivečer umyju vlasy a ráno vstanu z postele. ale jsem ráda, že se to někomu líbí :D

      Delete
  7. a proč jako mekáč fuj? tak tam nejez ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. protože je to nezdravý, protože se mi nedávno zhnusil jeden burger když jsem zjistila, že je tam tatarka smíchaná s kečupem a celkově mi to tam přestává chutnat. ale hranolky nebo nugetky tam jsou dobrý.

      Delete
  8. to je pěkný, ta rtěnka i svetérek))
    a svátky sou k ničemu, jo.
    B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale nene, některý jsou dobrý, protože máme volno ve škole.

      Delete
    2. myslela jsem jmeniny, že je to takový zbytečný

      Delete
    3. jsou, nechápu třeba lidi, který si dělaj dokonce oslavy. ale to nevadí, hlavně že jsem dostala svou krabici toffifee :D

      Delete
  9. :D jsi skvělá !! ten svetr je sladkej :D

    ReplyDelete
  10. si proste jednoducho velmi originalna :) si super :)

    ReplyDelete
  11. Doprčic s tvejma svetrama co kradeš všem babkám! to neni fér už :DD

    ReplyDelete
  12. Ten svetr je parádní, moje babička žádný takový nemá. :) A máš super rtěnku či lesk. :)

    ReplyDelete
  13. Vaci, Wera: jupí, děkuju moc
    Adela: no jo, Ádíku, kdo umí, ten umí :D asi jsem ve správnou chvíli u správný babičky.
    Dáša: děkuju, je to rtěnka :) (na lesky se lepí vlasy při sebemenšim závanu větru, fuj)

    ReplyDelete
  14. mozes sa pridat k mojej rodine.. my ziadne sviatky( meniny) neslavime..ale rocne budes mat o krabisku Tofiffe min.. to ..vsetko ma svoje pre a proti..:D

    ( ak budes mat chut mrkni na moj giveaway..ano ano.. skupujem ludske duse blogeriek.. budem rada ak sa pridas:) su to vintage nausky z Berlina.. takze tak :) )

    http://sylviavonderhaupt.blogspot.com/2012/02/juuuuu-my-first-giveaway-juuuuuuuu.html

    ReplyDelete
  15. Ja si tak rada čítam čo píšeš. Aj keď je toho najviac málo proste vždy ma to núti sa usmievať. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jsem ráda že aspoň vím že ty moje kecy někdo čte :D děkuju krásko. Kdy budeš zase v Praze?

      Delete
  16. tyjo, vypadáš skvěle!
    btw. ten svetr je hustej :D !

    ReplyDelete

***