TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Franz Kafka: Amerika

12/02/2012

And my wall is happier than before

Tohle jsem našla předevčírem v jednom albu. Nikdy předtím jsem je neviděla (nebo možná viděla když jsem byla hodně malá, ale zapomněla jsem na to). Babička mi nechtěla dovolit dát si poslední dvě fotky na zeď, že  na nich vypadá hrozně (nikdy nechce vidět ani foťák). Ale stejně jsem si je vzala a nalepila jsem si je do sešitu. Je moc velká škoda nechávat je v krabici, chci se na ně dívat pořád. Protože moje babička sakra nosila body!
To trucující je babička. 
To blonďatý vedle ní je její sestra.

Ty měsíce, kdy jsem se doma nemusela cítit jako v kleci. A smála jsem se upřímně.
Už radši ani nezvedám mobil.
Mimochodem, někdy na podzim jsem skoro brečela štěstím, že jsem našla kožich podobnej tomu, co nosila Edie Sedgwick. A pak se pomalu začal šířit leopardí mor a všichni potřebovali něco s leopardem. Brečim podruhý a jdu se zahrabat se svou naivností.

Nevíte někdo, z jakýho to je filmu? Viděla jsem to u Rookie, ale jméno toho filmu jsem tam nenašla.
Děkuju za pozornost.

22 comments:

  1. http://www.csfd.cz/film/75501-tak-tohle-je-muj-zivot/
    jen málokomu sluší leopardí kožíšek jako tobě.

    ReplyDelete
    Replies
    1. třeba Edie by mohla být ten málokdo :D
      moc děkuju

      Delete
  2. mam spousty takovej fotek babičky. Ten styl. Maji takový kouzlo! :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. na google. to je serial, mozna je to z nej.

      Delete
    2. aha, takhle! děkuju moc, podívám se

      Delete
    3. ano ano, je to my so called life. Najlepsi serial na kt sme sa v 90tych ako deti divali.

      Delete
  4. ach tie fotky su tak nadcasove...babicka bola krasne ziena

    ReplyDelete
  5. tie trucujúce fotky sú rozkošné :)

    ReplyDelete
  6. to jsou úžasný fotky, ty starý:)

    ReplyDelete
  7. Ta čierno biela fotka v tráve je najkrajšia ! Leopardí kožuch som chcela hrozne moc tiež ale z presne rovnakého dôvodu som sa na to vykašlala a nehľadala. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje oblíbená :)
      a ach jo, škoda, asi ze samý zaslepenosti že ho už dlouho prostě chcichcichci jsem to přehlídla :D

      Delete
  8. Nos svoj leopardí a nos ho lepšie ako ostatní, a trápne budú vyzerať oni, nie ty ♥ Topánky sú krásne, a babička tiež!

    ReplyDelete
  9. My so called life !!! Pokud jsi to nevidela, tak se urcite podivej Claire Danes, Jared Leto, 90´s a flanelovy kosile...jeden z nejlepsich pubertalnich serialu, co znam ;-) a mas supr trupr boty

    ReplyDelete
  10. ta 3 a 5fotka! Nádhera, babička!))))

    ReplyDelete
  11. http://25.media.tumblr.com/tumblr_lw458cevzc1qhwveto1_500.jpg neni to k tématu ale seš to skoro ty!

    babička je super, ta v trávě i ta jak stojí na vlaku nebo na čem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. je krásná, ale připomíná mi spíš moji kamarádku, nebo V. z deerandpigeon :)
      a je to starý vlak v nějakém poli

      Delete
  12. I looove these pictures! you look so good!
    new follower.

    http://llkillu.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bief, Misha, E.: děkuju moc za pomoc, už jsem si to stáhla a je to jeden z nejlepších seriálů, co jsem viděla.

    ReplyDelete
  14. Neaktualne MY SO CALLED LIFE, ale to uz vies a urcite stahuj, moj oblubeny :)

    ReplyDelete

***