TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

21/01/2012

Old enough to crack a brick in your teeth while you sleep

Zdravím z Bradavic. Tenhle límeček (přesně tenhle, žádná maketa nebo tak, haha) nosila moje babička, když byla mladší než já.

Při pravidelném hledání v úložných prostorech a skříních jsem našla kazety, které máma poslouchala, když... no, je to přes dvacet let. O druhé fotce si s ní potřebuju promluvit a určitě budu sakra hodně dojatá.
Doufám, že naši sousedi mají rádi The Doors. Naučila jsem se přehrávat kazety, takže mi tu Doors budou vyhrávat častěji než předtím
Btw: Hodně štěstí zdraví, 80's krásko! Tričko dostaneš brzy!

12 comments:

  1. ten límček je super :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. to je dobrý, já doma našla akorát šmouly..

    ReplyDelete
  3. "...naučila jsem se přehrávat kazety..." :-D
    To by mě nenapadlo, že je to už asi 15let, co jsem se to naučila já :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já to uměla, když mi bylo tak pět. Pak jsem dlouho nic nepotřebovala přehrávat, tak jsem nějak vyšla ze cviku.

      Delete
  4. paradni limecek!

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. The Doooooooors <3 a ta první fotka!

    ReplyDelete
  6. na sousedy kašli a pořádně to vohul
    http://konnichiwabitchesgotuttifrutti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no oni beztak nemají na vybranou :D

      Delete
  7. to gif je skvele, si to ty vsak???? :)

    ReplyDelete

***