TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

27/01/2012

No title for this sh*t.

Kdybyste šli se mnou nakupovat něco dobrýho, a hlavně kdybyste mi to pomáhali odnést, jistě bych zařídila, aby se cestou stalo hned několik věcí. Hlavně ale určitě vyberu tu nejděsivější zkratku, na který spadnu do díry a udělám si na koleni krvavou památku. Aha, ráda bych věděla, kdo ještě chodí nakupovat s botama na klínku. No jo vlastně, já zakopávám i na normálních botech. 
Gifovat budu všechno a všechny dokud mě to nepřestane bavit. A bavit mě to teprve začalo.

9 comments:

  1. Mě gify nikdy neomrzí, takže s nima klidně pokračuj :) Jste super spolu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jsem ráda, protože teď tu budou asi hodně často :D
      a děkujeme :)

      Delete
  2. Replies
    1. z Bambule myslím, ale je to už dlouho co je mám, ještě z prvního stupně základky, takže už je tam nejspíš nemají

      Delete
  3. och, tá animácia je aká mega! ;)

    ReplyDelete
  4. kde robis gifkaa
    potrebujem dobry gif maker !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ve photoscape, je to tam superjednoduchy

      Delete

***