TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

09/01/2012

Lion King

Moje sukně musela přijít o deset centimetrů, protože budu zkoušená z češtiny. Kniha od Dana Browna je zkrátka zajímavější než Řecko, Řím a všechny Antigony a Ovidiusové, tak volím praktičtější alternativu.
Jsem ta zlá, co zavinila, že nepadá sníh, protože si tak urputně přeju, aby tohle počasí vydrželo. Tohle počasí je super. Nic neklouže.
Už dva dny mám chuť na Toffifee.

A to nahoře je ze sekáče, to další jsem silvestrovská já, a úplně dole je S (roztomile).

9 comments:

  1. v 2ndhandoch su vždy najlepšie klenotyyy.

    ReplyDelete
  2. sedmikraska...
    ten vencek ti najviac svedci

    ReplyDelete
  3. nejvíc ti to sluší na té fotce!...a neni to Štefi ? :)

    ReplyDelete
  4. well vell
    http://konnichiwabitchesgotuttifrutti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Your blog is awesome! I discovered it at Buzznet!

    ReplyDelete
  6. to hore je opasok? skvelý :)

    ReplyDelete
  7. Štefi číča,ty číča, Micinky :D

    ReplyDelete

***