TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Petr Měrka: Fantasmagorie televize

06/01/2012

BALOLOLON

Silvestr byl fajn. Přišla jsem jenom o jedny boty, koupala se v košili, ale šla jsem spát hrozně hrozně brzo.

Chtěla bych si pogratulovat k vlastní blbosti, díky které jsem nechala klíče na skříňce. Nějaký idiot si pak skříňku pohodlně odemkl, vzal si legíny (jediný teplý,co jsem měla - fuck you you little fuck, teď mi kromě krku budou mrznout i nohy), zámek zahodil, klíče hodil do koše a pro jistotu si z nich sundal ten od skříňky. Nebudu se zmiňovat o tom,jak uklízečka klíče našla, protože to nechcete vědět.

A moc, moc děkuju za článek, sweetie!

6 comments:

  1. Jáj to znie ako dobrá párty :) Pobavila si ma. A tá posledná fotka je skvelá!

    whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. článek je super! :) a silvestr musel bejt skvělej !

    ReplyDelete
  3. Skoda tech legin... Ale pekne jsi to napsala :D

    www.ivetsperspective.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. jo já v 8:30 ráno :D ale nekoupala jsem se :/ :D

    ReplyDelete
  5. Tyna: já právě šla spát moc brzo, v jednu ráno, to se mi nestává. ach jo.

    ReplyDelete
  6. aj to sa stáva, nabuduce bude lííp.)

    ReplyDelete

***