TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

05/12/2011

And you can see a great liar and also a stupid girl, who never really shows her feelings

Za fotky děkuju Gab, jsou už asi měsíc staré a je to dodatek k tomuhle článku (bylo to pár hodin před z cesty ze sekáče:)

Titulek říká všechno, co jsem chtěla říct. 
+ myslela jsem si, že mě leopard brzy omrzí, ale je to jen poloviční pravda. Tak nějak si mě oblíbil. A já jeho docela taky.
++ Věc na první fotce má nejlepší vzor, ale byla dost ohavně zpracovaná (pravděpodobně z toho mělo vyjít triko), jinak bych to brala všema deseti.

7 comments:

  1. nejako som sa v tom nadpise našla

    ReplyDelete
  2. Nemám rada ked strih pokazia debilným vzorom, alebo naopak! :D

    ReplyDelete
  3. check out my international giveaway
    http://stylescrap-khusbu.blogspot.com/2011/11/giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Bonnit-S: :)
    cardi: a přitom tohle by byly plně super legíny. ale proč proboha cosi se zavazováním za krkem?!

    khusbu: I don't care :)

    ReplyDelete

***