TUMBLRINSTAGRAM
EMAIL: vellsv@hotmail.com

currently reading - Eugene O'Neill - Smutek sluší Elektře

17/10/2011

Night Kids vol.3: 80s/90s Pop Phurty

  Týden nemůžu spát, nakonec tam pustí jednu Britney, jednoho Michaela a zbytek byly takové ty splašky, které nikdo neposlouchal ani v oněch 80/90 letech. A žádná Madonna. Ani Milli Vanilli. Vzteky jsem si omylem propálila silonky a někomu rozbila (snad prázdnou) skleničku. 

 Kožich mám půjčený od Mishy. Je to nejlepší věc, co jsem kdy měla na sobě, ale pod ním jsem zamýšlela být víc oblečená. Asi minutu před odchodem jsem na sebe naházela první, co mi přišlo pod ruku a pásek jsem si lepila na záchodě z takových těch záložek do knížky.

8 comments:

  1. wau
    ta první je nejskvělejší

    ReplyDelete
  2. úžasná :)

    http://bandkfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Juuch, jste krasne obě dvě!
    Jestli nehraly pořadny hitovky tak to je shit)))

    ReplyDelete
  4. Ta poslední? Nejlepší! .)

    ReplyDelete
  5. děkuju? :)

    PookeBoop: dvě, možná tři, takže shit :)

    ReplyDelete

***